Podsumowanie II EDYCJA AKCJI CZYTELNICZEJ ,, CZYTAJ CODZIENNIE’’

Przez cały miesiąc październik uczniowie klas II oraz ich rodzice  brali  udziału w akcji promującej czytelnictwo,, Czytaj codziennie’’. Uczniowie klas II otrzymali ,, Dzienniczki postępów czytania’’. W dzienniczku było wyszczególnione 21 dni w czasie których uczeń miał za zadanie czytać przez co najmniej 10 minut dziennie rodzicowi lub opowiedzieć przeczytany tekst. Za każdym razem rodzic swoim podpisem potwierdzał spędzenie tego czasu z książką  za co uczeń otrzymywał naklejkę od nauczyciela.

Po zebraniu naklejek uczeń oddawał dzienniczek.

W dniu 3 listopada została posumowana akcja. W akcji wzięło udział 80% uczniów klas IIa i 45% uczniów klasy IIb. Wszyscy uczniowie otrzymali ocenę celującą. Spośród uczestników rozlosowano nagrody . W klasie IIa- Julia Falasa i Wiktoria Mach, a w klasie IIb- Zuzanna Zamiela. W klasie IIa były dwie nagrody, gdyż więcej uczniów wzięło udział w akcji.

WSZYSTKIM , KTÓRZY WZIĘLI UDZIAŁ W AKCJI BARDZO DZIĘKUJĘ.

 

 

                                                  

II EDYCJA AKCJI CZYTELNICZEJ

,, CZYTAJ CODZIENNIE’’

 

 

 

Zapraszam uczniów klas II oraz ich rodziców do wzięcia udziału w akcji promującej czytelnictwo,, Czytaj codziennie’’. Uczniowie klas II otrzymali ,, Dzienniczki postępów czytania’’. W dzienniczku są wyszczególnione dni -21 w czasie których uczeń ma za zadanie czytać przez co najmniej 10 minut dziennie rodzicowi lub opowiedzieć przeczytany tekst rodzicowi.  Za  każdym  razem rodzic  swoim  podpisem  potwierdza  spędzenie  tego  czasu      z książką. Za każdy podpis  uczeń otrzymuje naklejkę od nauczyciela. Po zebraniu wszystkich  swój dzienniczek pokazuje wychowawcy, który za aktywny udział  w akcji nagradza ucznia oceną. Wśród uczniów biorących udział w akcji zostaną rozlosowane nagrody.

 

DROGI RODZICU!

Głośne czytanie jest niezwykle istotne dla rozwoju Twojego dziecka!

Jego największe zalety to:

-nauka samodzielnego myślenia i pobudzenie wyobraźni,

-ćwiczenie pamięci i koncentracji,

-pomoc w nauce i wsparcie w szkolnych sukcesach.

Wykorzystaj ten album ,żeby zmotywować swoje dziecko do czytania.

Każdego dnia potwierdź to podpisem .

Akcja trwa od 1-31 października.

Z góry dziękuję wszystkim Rodzicom  za zaangażowanie

Pierwsze spotkanie z biblioteką szkolną

W dniach 20 i 22 września  odbyło się spotkanie uczniów  klas pierwszych naszej szkoły w bibliotece szkolnej. Uczniowie zostali zapoznani z pomieszczeniem biblioteki oraz jej zbiorami. Podczas pobytu uczniowie mieli możliwość zobaczenia jakie książki mieszczą regały biblioteczne przeznaczone dla uczniów klas I-III. Szczegółowo zostali zapoznani z zasadami korzystania z  zasobów biblioteki w trakcie trwania epidemii. Każde z nich samodzielnie wypożyczyło sobie książkę i otrzymało  zakładkę. Dalsza część spotkania odbyła się w klasie , gdzie uczniowie wysłuchali recytacji wybranych wierszy Jana Brzechwy i otrzymali karty pracy – kolorowanki. Na zakończenie tego spotkania  obejrzeli prezentacje multimedialną ,,Prośba książki’’.

Wszystkich uczniów serdecznie zapraszam do biblioteki.

 

Podsumowanie konkursu czytelniczego

 

 

I miejsce

  • Alicja Gul-kl.IIIb
  • Kinga Nowak- kl.IIIb
  • Aleksandra Pańczyk-kl.IIIb

II miejsce

  • Karolina Sadłocha –kl.IIIc
  • Julia Stepień –kl.IIIc

III miejsce

  • Gabriela Pietras- kl.IIIa
  • Filip Głowcki- kl.IIIa
  • Gabriela Bąk-kl.IIIb
  • Julia Skuza- kl.IIIb
  • Julia Niziałek- kl.IIIb
  • Lena Suchojad- kl. IIIc

 

 

,, OTO JEST KASIA’’

 

Konkurs czytelniczy dla klas III-ich

 

 

Celem konkursu jest:

  • popularyzacja twórczości miry Jaworczakowej,
  • zachęcanie uczniów do uważnego czytania,
  • sprawdzenie stopnia znajomości książki,
  • rozwijanie zainteresowań czytelniczych,
  • wspieranie ucznia uzdolnionego,
  • integracja grupy poprzez współpracę

 

CZAS NA PRZECZYTANIE KSIAŻKI

od 15 lutego do 15 marca

,, CZYTAJ CODZIENNIE’’

Zapraszam uczniów klas II oraz ich rodziców do wzięcia udziału w akcji promującej czytelnictwo,, Czytaj codziennie’’. Uczniowie klas II otrzymali ,, Dzienniczki postępów czytania’’. W dzienniczku są wyszczególnione dni -21  w czasie których uczeń ma za zadanie czytać przez co najmniej 10 minut dziennie rodzicowi lub opowiedzieć przeczytany tekst rodzicowi. Za każdym razem rodzic swoim podpisem potwierdza spędzenie tego czasu z książką. Za każdy podpis  uczeń otrzymuje naklejkę od nauczyciela. Po zebraniu wszystkich  swój dzienniczek pokazuje wychowawcy, który za aktywny udział w akcji nagradza ucznia oceną.

DROGI RODZICU!

Głośne czytanie jest niezwykle istotne dla rozwoju Twojego dziecka!

Jego największe zalety to:

-nauka samodzielnego myślenia i pobudzenie wyobraźni,

-ćwiczenie pamięci i koncentracji,

-pomoc w nauce i wsparcie w szkolnych sukcesach.

Wykorzystaj ten album ,żeby zmotywować swoje dziecko do czytania.

Każdego dnia potwierdź to podpisem .

Akcja trwa od 10 lutego do 10 marca.

Z góry dziękuję wszystkim Rodzicom  za zaangażowanie .

Listopad miesiącem pluszowego misia

 

 

W naszej szkole odbędzie się akcja czytelnicza przeznaczona dla uczniów klas I-III.  W klasach pierwszych konkurs czytelniczy,   w drugich konkurs czytelniczy ,, Znamy przygody Kubusia Puchatka’’, natomiast w klasach trzecich konkurs literacki ,,Mój pluszowy  przyjaciel’’.

Wszystkich uczniów zapraszam do aktywnego udziału.

 

Krótka historia tego święta

Pluszowy miś to jedna z najpopularniejszych zabawek: sympatyczna, miła w dotyku, przyjazna dziecku i oczywiście niezastąpiona jako przytulanka przy zasypianiu  kiedyś naszym dziś naszym dzieciom... Misie stały się popularne w bajkach, wierszach, piosenkach i dobranockach.

Ten ulubieniec wszystkich dzieci obchodzi swoje święto 25 listopada.

 

W 2002 r., dokładnie w setną rocznicę powstania maskotki, ustanowiono Światowy Dzień Pluszowego Misia

Historia pluszaka zaczyna się  w 1902 roku,  kiedy to podczas jednego z polowań prezydenta Stanów Zjednoczonych Teodora "Teddy" Roosevelta, jego towarzysz łowów postrzelił młodego niedźwiadka. Gdy przyprowadził zwierzątko do prezydenta, ten widząc przerażenie malca kazał go uwolnić. Epizod ten przedstawił na rysunku Clifford Berryman. 

   Jego grafika ukazała się w gazecie „The Washington Post”