Harmonogram realizacji godziny dostępności nauczycieli

Nauczyciele  klas I – III, psycholodzy, pedagog, nauczyciele świetlicy, bibliotekarz

Lp.

Imię i nazwisko

Termin realizacji

Dzień tygodnia/ godzina

Miejsce

1.

Ewa Glibowska

Poniedziałek

12.45 – 13.45

sala nr 3

2.

Dorota Machowska

Poniedziałek 

12.50 – 13.50

sala nr 2

3.

Ewa Ciepiela- Bednarska

Środa

12.35 – 13.35

sala nr 5

4.

Marzena Skuza

Poniedziałek

 12.40 – 13.40

sala nr 7

5.

Anna Maj

Wtorek

12.30 – 13.30

sala nr 6

6.

Edyta Utnik

Wtorek

 7.00 – 8.00

sala nr 8

7.

Katarzyna Słapek - Lenart

Piątek

12.40 – 13.40

sala nr 2

8.

Agnieszka Konat

Wtorek

13.30 – 14.30

sala nr 4

w budynku klas 4-8

9.

Dorota Nowakowska

Poniedziałek

14.00 – 15.00

gabinet wicedyrektorów

 budynek klas 4-8

10.

Agnieszka Wiśniewska

Środa

 7.00 - 8.00

sala nr 8

11.

Elżbieta Trybuszkiewicz

Poniedziałek

12.40 – 13.40

sala nr 3

budynek klas 4-8

 

12.

Marzena Górska

Poniedziałek

7.00 - 8.00

biblioteka

13.

 Dorota Bonarek

 

Wtorek

8.00 – 9.00

świetlica

14.

Sylwia Kozera

Wtorek

8.00 – 9.00

świetlica

15.

Beata Machowska - Chuchała

Środa

7.00 – 8.00

gabinet psychologa/pedagoga

16.

Karolina Wojnarowska

Wtorek

14.00 – 15.00

gabinet psychologa/pedagoga

17.

Grażyna Mucha

Poniedziałek

13.15 – 14.15

gabinet psychologa/pedagoga

 

Nauczyciele klas IV - VIII, pedagog specjalny

Lp.

Imię i nazwisko

Termin realizacji

dzień/godzina

Miejsce

1.

Agnieszka Foryś

Czwartek

11.30 – 12.30

sala 28

2.

Dorota Gałęza

Wtorek

13.30 – 14.30

sala 8

3.

Kamil Gałęza

Środa

14.15 – 15.15

sala 8

4.

Zdzisław Komór

Środa

7.40 – 8.40

sala 28

5.

Danuta Marcinkowska

Środa

13.25 – 14.25

sala 29

6.

Waldemar Michalski

Czwartek

13.40 – 14.40

sala nr 4

budynek klas I – III

7.

Anna Sobczyk

Środa

14.15 – 15.15

sala 29

8.

Eliza Sotomska

Poniedziałek

13.30 – 14.30

sala nr 8

9.

Magdalena Śledź

Poniedziałek

13.30 – 14.30

sala 35

10.

Bożena Arczewska

Piątek

7.00 – 8.00

sala 29

11.

Katarzyna Domagała

Wtorek

13.30 – 14.30

sala 29

12.

Agata Job - Wiktor

Poniedziałek

13.30 – 14.30

sala nr 6

13.

Agnieszka Kawalec

Piątek

7.00 – 8.00

sala nr 5

14.

 Ewa Maj

Wtorek

13.50 – 14.50

sala  nr 6

15.

Barbara Michalska

Poniedziałek

13.30 – 14.30

sala nr 5

16.

Anna Niziałek

Piątek

14.00 – 15.00

gabinet dyrektora

17.

 Stanisława Papaj

Poniedziałek

13.30 – 14.30

sala nr 27

18.

Wojciech Sierant

Wtorek

14.20 – 15.20

sala nr 30

19.

 Bożena Smagoń

Poniedziałek

12.40 – 13.40

sala nr 8

20.

Anna Ziębora

Wtorek

13.30 – 14.30

gabinet pedagoga specjalnego

 

 

Dostęp dla rodziców do dziennika elektronicznego

Poniżej przekazujemy link do logowania. Przy logowaniu należy posługiwać się swoim e-mailem, który został  podany  wychowawcom do kontaktu. Jeżeli rodzic podał te same dane e-mail swojego dziecka jak i swoje własne to powinien mieć na uwadze, iż to na konto dziecka przyjdzie potwierdzenie rejestracji konta w panelu e-dziennika.

Link do logowania:

https://cufs.vulcan.net.pl/gminabogoria/Account/LogOn?ReturnUrl=%2Fgminabogoria%2FFS%2FLS%3Fwa%3Dwsignin1.0%26wtrealm%3Dhttps%253a%252f%252fuonetplus.vulcan.net.pl%252fgminabogoria%252fLoginEndpoint.aspx%26wctx%3Dhttps%253a%252f%252fuonetplus.vulcan.net.pl%252fgminabogoria%252fLoginEndpoint.aspx

Poniżej zamieszczamy również informator dotyczący obsługi panelu dla rodzica/ucznia odnośnie e-dziennika.

Informator był przygotowany przez firmę  Vulcan.

 

Informator do pobrania:

Informator.............kliknij

Artykuł dla rodziców pozostających ze swoimi dziećmi w domach w czasie epidemii

Artykuł dla rodziców pozostających ze swoimi dziećmi w domach w czasie epidemii

Jak wspierać dziecko w trakcie epidemii koronawirusa?

Jesteśmy w trakcie nowego doświadczenia. Zostajemy w domach, ograniczamy wyjścia do niezbędnego minimum, w tle ciągle słyszymy nowe doniesienia o koronawirusie. Tuż przy nas, w tym czasie są także dzieci, które, podobnie jak my, doświadczają wielu trudnych emocji- od lęku, przez smutek i złość. One również mierzą się z wyzwaniami i pytaniami: „Co się teraz będzie działo?”, czy „Jak przetrwać z rodzicami w czterech ścianach?” ;). Zapraszam was do… długiego, ale mam nadzieję bogatego w konkrety, wpisu o tym jak można wspierać dzieci w czasie epidemii.

Nazywaj i akceptuj emocje dziecka. Wszystkie.